Benvinguts!
2a Part de l' Especial 70's a l' In-Diferent.
Aquest cop ens centrem a gaudir d'alguns dels millors temes Rock de la década 70's
Algunes de les que sonen són:
The Who - "Baba O riley"
Aerosmith - "Dream On"
Crosby, Stills, Nash & Young - "Almost Cut My Hair"
Kiss - "Detroit Rock City"
The Eagles - Victim of Love
i moltes més!!!