Benvinguts a un nou "In-Diferent"
2ª PART Dedicada als "Cors Trencats"
Crec que tot i la temàtica, et sorprendràs i ben segur escoltaràs cançons que ràpidament et faràs teves si és que no les coneixes i potser t'acompanyin tant en els dies "azules" com en els que surt el sol i l'amor t'acompanyi en el viatge de la vida.
Aquest programa de luxe, ve amb cançons com:
Nacho Vegas: "Cuando te canses de mi"
Coque Malla: "Mi asesina"
Cyan : "Las cenizas del verano"
Iván Ferreiro : "Días Azules"
Sidonie: "Jardín Polar"
o
Rebeca Jimenez : "Un poco de suerte no vendría mal"
Desitjo que us agradi!!!
Salut, amor i bona música