Benvinguts!
Aquesta setmana fem una pausa, vull dir que avui no estic xerraire, avui parlarà la música!
El programa d'avui és una selecció meva amb els meus encerts i errors, de moltes cançons que trobo magnífiques dins l' Electrònica i la Dance Music.
1h plena de ritmes i música de cap de setmana, sobretot de "Good Feelin' "