Benvinguts a un nou In-Diferent!
Aquesta setmana dediquem el programa al Vent
1h plena de grans artistes com els següents
Bob Dylan - Blowing in the wind
Tom Waits - whistle down the wind
Saxon - Ride like the Wind (Cover de C.Cross)
Kansas - Dust In The Wind (Live)
Arcade Fire - Cold Wind
o
Editors - No Sound But The Wind
entre altres