Benvinguts a un nou In-Diferent!!!
Aquesta setmana el programa no hi ha dubtes que està dedicadíssim als Pares.
A ells els debem ser aquí gaudint un cop més de les cançons i en bona part ser com som. Jo al meu me l'estimo moltíssim i no he volgut desaprofitar la ocasió de regalar-li també un bon programa.
No tots els artistes han tingut una bona relació paternal i si busquem trobem algunes "rajades" però no és el día i el que hem seleccionat són temes "macos" bones històries d'inspiració dedicades als pares i algunes de pares orgullosos que "li parlen al fill" sobre algunes recomenacions a tenir en compte :D
Desitjo que a tots els papas i a tots vosaltres us agradi el programa.
Gràcies per ser-hi, salut i música!!!