Aquesta setmana l' "In-Diferent" fa les maletes i es desplaça a França.
Recorrerem junts durant 1 hora tots els racons que faci falta del país veí per a poder compartir algunes de les millors cançons i nous autors que no trobarem mai en les llistes populars de les emissores o revistes musicals nacionals.
Algunes de les que sonaran són:
Autour de Lucie - " Selon l'humeur "
Camile - "Wet boy"
Sniper - " Gravé dans la roche "
Keren Ann - " My name is trouble "
K.Maro - " Music "
Lescop - " La Forêt "
Melanie Laurent - " Kiss "
o
Cracbooms - " Copain Soleil "
Desitjo que us agradi el viatge musical d'aquesta setmana
Salut i Música