Benvinguts a un nou In-Diferent!
Aquesta setmana compartim un nou programa musical.
Serà 1h dedicada a alguns dels herois de les 6 cordes!
Tindrem a alguns dels millors guitarristes del moment i alguns dels més grans de la Hª del Rock.
Ens deixem molts, però si us agrada aquest programa, tindrem més Guitar Heroes 2, 3...etc
Entre altres sonen:
Jimi Hendrix - "Hey Joe "(Live in Monterrey 67)
Duane Allman(feat.Aretha Franklin)- "The Weight"
Ozzy & Randy Rhoads - "Crazy Train" (Live)
SLASH - "GODFATHER THEME"
Steve Vai - "For the love of God"
o
Jerry Garcia and David Grisman - "Shady Grove"