Una setmana on repassem alguns dels grans discs del 2015 i sobretot escoltant alguns temes de les interessants novetats discogràfiques que ens du aquest 2016.
Entre altres sonen:
Fangoria - "Geometri?a Polisentimental "
Coque Malla - "Lo hago por ti "
Fabián - "Sálvalo"
Quique_González - "Se estrechan el corazón"
Xoel López - Almas del norte
o
McEnroe - "La Electricidad"