Aquesta setmana marxem a viure i reviure un concert d'una de les nostres bandes preferides.
Kodaline!!!
Sempre hem cregut i confiat en ells. Tenen el que ens agrada al programa: Qualitat, simpatia, un bon directe i humilitat.
Volem gaudir-los amb vosaltres i si no els coneixeu aquí teniu una bona oportunitat!
Salut i bona música!!!
After The Fall
02. One Day
03. Pray
04. Brand New Day
05. Love Like This
06. Way Back When
07. Lose Your Mind
08. High Hopes
09. Big Bad World
10. All Comes Down
11. All I Want