Benvinguts a un nou "In-Diferent" !!!!
Recentment vam poder comprobar al planeta la nostra fragilitat davant la força descomunal de la Natura. I això ens va ajudar a trobar la temàtica del programa.
Aquesta setmana l' In-Diferent va dedicat als desastres naturals i més concretament als Huracans!
Hi ha de tota mena,emocionals o físics. Però sobretot els que ens agraden i no són perillosos: els musicals!
Entre altres sonen:
Dylan - "Hurricane"
Neil Young - "Like a Hurricane"
Garth Brooks - "The Thunder Rolls"
Lifehouse - "Hurricane"
Scorpions - "Rock You Like A Hurricane"
o
BURNING - "Como un huracán"