Welcome!!!
Benvinguts a un nou In-Diferent!!!
Aquesta setmana compartim l'últim programa de la temporada.
Fem una parada per vacances d'estiu i ho fem amb un programa arriscadíssim, però amb mooooolt de Ritme i Sabor. Un Especial Samba!
Hem provat d'omplir 1h amb part del bo i millor de la salsa i alguns ritmes tropicals i alguna melòdica que altre.
Algunes cançons que trobareu:
Benny Moré Y Su Banda Gigante -"Que Bueno Baila Usted"
Pete Rodriguez - "I Like It Like That"
Fruko Y Sus Tesos - "Cachondea"
Marc Anthony - "Valió La Pena" (Salsa Version)
o
Juan Luis Guerra y 4.40 - "Tus Besos"
I molts més.Desitjo que us agradi.
Fins el proper programa!