Benvinguts!
Una setmana més compartirem 1h junts entre cançons.
L' anterior programa va ser de relax, aquest és canyer. Només engegar motors ho fem amb els Pantera i després un seguit de cançons envers l' Odi, el Bullying, ex's, dolor, rabia,...i haters!
Grups i cantants ben diferents però tots amb molt a dir i amb molt bones cançons.
Amunt volums, salut i bona música!!!