Benvinguts a un nou In-Diferent!
Aquesta setmana el programa canta a la llibertat i la independència, però no en sentit polític si no com a un estat mental, personal i emocional.
Cançons que parlen de la emancipació, de ruptura de parella, de fugides endavant, de records d'un 4 de Juliol, de temps millors i anhels de llibertat.
Roger Miller - "King of the Road"
Queen -"I Want To Break Free"( Live At Wembley )
Joni Mitchell - "Don't Interrupt The Sorrow"
Patti Smith - "Privilege (Set Me Free)"
B.Springsteen -"Independence Day" (Live - Paris )
Richie Havens -"Freedom"
i molts més!!!!