Benvinguts a un nou programa!!!
Prepareu les maletes que avui agafem el Delorean com a Màquina del Temps i a través de les diferents cançons d'avui viatjarem a diversos anys.
Començarem al 1957 i arribarem al 2000 entre mig hi haurà un ball de protagonistes com els de Jimi Hendrix, Ed Harcourt, Prince, Smashing Pumpkins, Iván Ferreiro o Milo Greene...ells cantaran a 1 any. Tu decideix a quin et quedes més temps.
1h plena d'emocions i dates per a escoltar i recordar.
Salut, bona música i Amunt Volum!!!