Estrena de l' "Indi-Festiu" , versió d'estiu del programa "In-Diferent" de Radio Palafolls, dirigit i realitzat per Eduard Ortega.
Un programa ple de música i amb bones vibracions.
Cada setmana fins que l'estiu s'apagui, els Divendres de 22 a 23h escalfa motors amb l' "Indi-Festiu" , èxits coneguts o desconeguts però amb el segell inconfusible de la qualitat i energia musical de la Costa Catalana i el Maresme!!
Sol, platges, banys de lluna i una cita amb l'"Indifestiu!!!!!!!!!!!!!