
Sign up to save your podcasts
Or


Ludde är het igen, vilket är förbaskat kul. Lite förbaskat kul men inte alls lika hett var vår första runda för säsongen. Det och mycket mer bjäbbande i vanlig ordning.
By Andreas och SimonLudde är het igen, vilket är förbaskat kul. Lite förbaskat kul men inte alls lika hett var vår första runda för säsongen. Det och mycket mer bjäbbande i vanlig ordning.