Ne Düşünüyorum?

İstemeden bıraktığımız izler


Listen Later

Merhaba sevgili dinleyenler,

İnsan geçtiği yürüdüğü yollarda bile iz bırakmadan usulca yürüyemezken hayatına dediğimiz insanlardan iz bırakmadan usulca geçmemiz mümkün değilmiş. İstemeden kırdığımız kalpler ve acıttığımız canlar bazen insanın kabul edemediği ama her insanda var olan o "kötü" yanını hatırlatırmış.

İyisiyle kötüsüyle kendine sarılıp kendi ile barışan insan kazanır derler.


Patreon: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠patreon.com/user?u=88404231⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/nedusunuyorumpodcast/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 

Twitter: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://twitter.com/podcast_ND⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

Ne Düşünüyorum?By Aybike Ulubaş