Serieprat

It's a Sin: Pikk, Pet Shop Boys og epidemi


Listen Later

AIDS har tatt livet av 32 millioner mennesker og satt spor i langt flere. Også i Jonas, som ikke turte å HIV-teste seg før han ble 30. HBO-serien «It's a Sin» åpner med Pet Shop Boys på full guffe, men det er neppe noen spoiler å si at det ender mørkt. Var vi ikke ferdige med at homofile alltid har AIDS på tv, eller klarer britene å tilføre noe nytt? Og må man være skeiv for å spille troverdig homo?
...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

SeriepratBy Aftenposten

  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5

5

2 ratings