De elektrische fiets is allang niet meer alleen het favoriete vervoermiddel van de normale burger, maar ook van fietsendieven. Uit een nieuwe peiling in opdracht van campagne STAAT-E-LEKKER blijkt dat veel Nederlanders hun e-bike nog altijd verrassend nonchalant achterlaten. En dat terwijl er volgens de initiatiefnemers elke dag honderden verdwijnen.