
Sign up to save your podcasts
Or


Boblene er i glasset, og latteren sitter løst - når vi inviterer Egil på julebord! Han har med +1, nemlig pianoet hans, så her blir det ikke bare snakket om film - det blir også sunget (ja, vi har fylleangst). Nyt siste tiden før jul, dere<3
By Nordisk Film KinoBoblene er i glasset, og latteren sitter løst - når vi inviterer Egil på julebord! Han har med +1, nemlig pianoet hans, så her blir det ikke bare snakket om film - det blir også sunget (ja, vi har fylleangst). Nyt siste tiden før jul, dere<3