Arribem al 4t programa d'aquesta bogeria sonora! Avui a la segona meitat del programa tenim entrevista amb en Pau Càmara del grup Black GearBox, on parlem molt i escoltem en exclusiva i primicia varis temes de la seu segon EP.
A la primera part passem per les seccions habituals, amb músiques de: The Kinks, The Doors, Tom Petty, Manel, 9Son, Alfonso Maya, Nuria Gaham, Xarim Aresté...