Programa superespacial! Arribem al 99 amb la visita de dos dels membres del grup Martínez. Ens presenten el seu debut "Grandes Éxitos", parlem dels seus orígens, dels seu disc, els futurs concerts. En Josep Lluis, ens fa la crònica del concert de Koko Jean and the Tonics del Festival de Blues de Barcelona.
Bon agost.