El 3 de desembre es commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, una jornada per visibilitzar aquest col·lectiu i per escoltar més que mai les seves reivindicacions i necessitats. Des de la Federació ALLEM, com a membres del Dincat, enguany volen aprofitar aquesta data per reivindicar el dret a l'educació. Ens ho explica Assumpta Fortuny, coordinadora de la Federació ALLEM, i també en parlem amb alguns testimonis: la Cristina, mare del Pol, un noi de 14 anys amb una malaltia minoritària anomenada Kat6a; Marc Pujol, usuari d'ASPROS; Eva Serentill, directora de l'Escola d'Educació Especial i Ceepsir Santa Maria de l'Alba, i Eva Fernández, usuària d'aquest centre.