Els santaneros fidels estan d'enhorabona, ho he deixat com a nou per a continuar gaudint com la primera vegada d'un dels millors discos de la història del Rock. 53 anys complirà Abraxas i no va ser el primer disc de Santana que em vaig comprar, així que calcula.