En aquest informatiu parlem de que Santpedor tornarà a viure el Carnestoltes el cap de setmana del 17 al 19 de febrer. L’Ajuntament ha fet públic avui el programa d’actes, que es repartirà a totes les cases al llarg de la setmana vinent.
Els actes s’encetaran divendres 17 amb una botifarrada a Cal Llovet, prèvia a la Ruta del Bakalau que organitza la Comissió de Penyes. Encapçalada per la Colla Bacallanera, la Ruta passarà per diferents bars del poble fent un recorregut pels carrers acompanyada per la xaranga Ho Peta i acabarà a Cal Llovet, on hi haurà festa amb DJ Wateke.
També comentem el Ple ordinari de febrer de l’Ajuntament de Santpedor, reunit ahir a la Capella de Sant Andreu, ha aprovat el Pla Local de Joventut per al període 2023-2027. El dictamen ha comptat amb els vots a favor d’ERC i Junts per Santpedor (JxS), l’abstenció de Progrés Municipal (PM) i Santpedor En Comú Podem (SECP) i els vots en contra de la CUP.
Entre d'altres temes pararem de que la taula de treball de socialització de “Santpedor fa salut”, integrada per la ciutadania i amb la representació de personal del CAP i l’Ajuntament, ha posat en marxa aquest mes de febrer l’Escola de Salut per a persones a partir de 60 anys del municipi.