En un episodi extra-llarg (quasi 45 minuts!) en Pedro i en Siscu comenten es projecte Moix, un dels grups amb més personalitat, sinceritat i musicalitat de la música menorquina.
Es xerra de (clar que si!) Death Metal, de guitarres dins banyeres i den Neil Young sense anomenar-lo! Quin viatge!