Per tancar la segona temporada de Maquetes, un especial on no miram cap enrere, si no que xerram d'un futur bastant proper! Un parell de mini entrevistes amb en Joe Mina (Fil De Ferro/Darkness) i amb en Guiem Soldevila (Manners) on xerren de... bé, millor ho escoltes!
Gràcies a tothom per aquesta segona temporada tant fantàstica! Tornarem!