Avui a Maquetes un grup que aquest passat estiu ha fet molta renou per Menorca i que ens feia moltes ganes tenir al nostre programa: Xafogor!
Un grup de jovenel·los menorquins amb ganes de festa, bon rollo, ballar i disfrutar. Que no està malament pels temps que corren! Una carrera que acaba de començar i que promet molt. A xalar!