
Sign up to save your podcasts
Or


Μοιράζομαι μαζί σου, την προσωπική μου εμπειρία από την επίσκεψη που έκανα στο κέντρο υγείας της Νάξου.
Η αδιαθεσία μου, στάθηκε αφορμή για να "θυμηθώ" από πρώτο χέρι τις συνθήκες λειτουργίας των Δημόσιων Νοσοκομείων. Αφού μπλέχτηκα με μια αστεία θα μπορούσα να πω περιπέτεια για την οποία όμως δεν φέρουν καμία ευθύνη οι γιατροί και οι νοσηλευτές.
Για αυτό και σε αυτό το επεισόδιο εκφράζω τον θαυμασμό μου για πολλοστή φορά στο προσωπικό (γιατρούς - νοσηλευτές). Για την υπερπροσπάθεια που κάνουν καθημερινά σε όλα τα Δημόσια Νοσοκομεία. Μια προσπάθεια ώστε να εξυπηρετήσουν όλους εμάς για τα διάφορα προβλήματα υγείας που έχουμε κατά καιρούς.
Αν σου άρεσε το επεισόδιο, μην ξεχάσεις να το
By Orfanidis NikosΜοιράζομαι μαζί σου, την προσωπική μου εμπειρία από την επίσκεψη που έκανα στο κέντρο υγείας της Νάξου.
Η αδιαθεσία μου, στάθηκε αφορμή για να "θυμηθώ" από πρώτο χέρι τις συνθήκες λειτουργίας των Δημόσιων Νοσοκομείων. Αφού μπλέχτηκα με μια αστεία θα μπορούσα να πω περιπέτεια για την οποία όμως δεν φέρουν καμία ευθύνη οι γιατροί και οι νοσηλευτές.
Για αυτό και σε αυτό το επεισόδιο εκφράζω τον θαυμασμό μου για πολλοστή φορά στο προσωπικό (γιατρούς - νοσηλευτές). Για την υπερπροσπάθεια που κάνουν καθημερινά σε όλα τα Δημόσια Νοσοκομεία. Μια προσπάθεια ώστε να εξυπηρετήσουν όλους εμάς για τα διάφορα προβλήματα υγείας που έχουμε κατά καιρούς.
Αν σου άρεσε το επεισόδιο, μην ξεχάσεις να το