
Sign up to save your podcasts
Or


Det blir inget statlig ägande i Northvolt enligt Ebba Busch. Företaget måste börja leverera.
Morgongänget talar också om analfabetismen i Sverige, om DN-primadonnor som varnar för hat och hot och om en SD-nämndeman som får sparken från tingsrätten för att han postat åsikter om invandring.
By RiksDet blir inget statlig ägande i Northvolt enligt Ebba Busch. Företaget måste börja leverera.
Morgongänget talar också om analfabetismen i Sverige, om DN-primadonnor som varnar för hat och hot och om en SD-nämndeman som får sparken från tingsrätten för att han postat åsikter om invandring.