Paternitat activa, gestió emocional, sexualitat o establiment del vincle són algunes de les qüestions que es tracten als anomenats 'Grups de pares'. Toni Jauset va decidir participar al que s'organitza al CAP Primer de Maig de Lleida i ha volgut compartir la seva experiència de la mà de la llevadora Jesús Aparicio i el tècnic de benestar emocional Aleix Ayats.