Kimse seni tamamlamak zorunda değil.
Çünkü sen eksik doğmadın.
Ama çoğumuz…
değerimizi başkalarının ilgisine, sevgisine, varlığına bağlayarak yaşıyoruz.
Birinin gelmesiyle iyi, gitmesiyle eksik hissediyoruz.
Bu bölümde şunu konuşuyoruz:
Kendinin her şeyi olmak ne demek?
Kendi duygunu regüle edebilmek.
Kendi kendine yetebilmek.
Sevilmeyi istemek ama ona muhtaç olmamak.
Bu bir yalnızlık hikayesi değil.
Bu, içinde yaşayabileceğin bir sistem kurma meselesi.