We are the change NL

Omgaan met situaties


Listen Later

In deze afl praat ik over een droom die ik een paar maanden geleden gehad heb en over het bekijken van situaties die wij mee gemaakt hebben. De vragen die ik mezelf gesteld had waren: hoe zal ik reageren of omgaan met een situatie? Hoe wil ik mij hierbij voelen? Hoe ziet het er voor mij uit? Als ik kijk naar deze gedachte, heb ik dit eerder gevoeld? En waarom en waarvoor doe of moet ik iets doen?
...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

We are the change NLBy We are the change NL