Kort statusmøde, hvor vi taler status på de tre initiativer samt hvordan vi gør resten af året.
Herefter en interessant snak om hvorfor det reelt er en god ide at registrere tid på en god måde - både fordele og bagsiden af medaljen.
Til mødet var Rasmus, Magnus, Camilla og Preben