Et regulært statusmøde.
Vi taler om:
- Hvordan vi skal kommunikere omkring organisationsinitiativet
- Skal der være en udvikler med i teamet?
- Hvad skal der ske på vores purpose tur i Vorbasse
- ... og så en masse meta omkring hvordan vi arbejder fremadrettet.