I forlængelse af sidste møde, så taler vi omkring hvordan vi skal gribe initiativet an og hvordan vi skal planlægge arbejdet - og ikke mindst kommunikere omkring hvad vi laver.
Vi taler også om hvordan initiativerne måske burde køres i det hele taget.
Et par gode metadiskussioner omkring hvordan vi griber tingene an, hvordan vi styrer det og hvad vi skal starte med.