Un mensaxiño pequeno pra darlles os queridos escoitachines un saúdo de Nadal e que pasades uns bós festas. Xa sabedes onde encontrarnos twitter: @londonmadrina e no gmail: [email protected]
Un mensaxiño pequeno pra darlles os queridos escoitachines un saúdo de Nadal e que pasades uns bós festas. Xa sabedes onde encontrarnos twitter: @londonmadrina e no gmail: [email protected]