Som-hi doncs

Per què celebrem La crema deth aro? 27-06-2019


Listen Later

La vetlla de sant Joan, el dia 23 de juny, el poble de Les celebra una festa ben particular al voltant del foc, i que és el punt de partida de les seves festes patronals de Sant Joan, cremant un tronc d'avet d'uns 10 metres d'alçada que s'anomena Haro, en clara referència a la seva forma fàl·lica.
...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

Som-hi doncsBy Ràdio Arenys de Munt