Apple verhoogt plotsklaps de prijzen van zijn streamingdienst in de Verenigde Staten. Een abonnement op Apple TV+ gaat daar met 3 dollar per maand omhoog. Het bedrijf zegt dat abonnees in andere gebieden ter wereld ook stijgingen mogen verwachten, maar zitten Europese landen daar ook bij?