L'Institut Municipal d'Ocupació Salvador Seguí té com a missió millorar l'ocupabilitat de les persones i la competitivitat responsable de les empreses en l'àmbit de l'ocupació per tal d'assolir un desenvolupament local sostenible. Per aconseguir-ho, l'ens desenvolupa diferents programes d'ocupació com la Casa d'Oficis o el 30 plus. Per conèixer com funciona tot plegat, la Miriam Garcia parla amb els seus protagonistes.