
Sign up to save your podcasts
Or


גל וזיו סבבה חושבים שאת סבבה והכל אם את לוקחת מגבת מבית מלון אבל אבל לשים זכוכית במנה שלך זה כבר יותר מידי. בפרק 40 דיברנו על איפה ה ״להיות אדם טוב פוגש אותנו״, האם זה שונה מלהיות בן זוג טוב ולמה זה לחזור לטיפול זה הדבר הכי טוב אבל גם הכי קשה.
By גל פולק וזיו נדילגל וזיו סבבה חושבים שאת סבבה והכל אם את לוקחת מגבת מבית מלון אבל אבל לשים זכוכית במנה שלך זה כבר יותר מידי. בפרק 40 דיברנו על איפה ה ״להיות אדם טוב פוגש אותנו״, האם זה שונה מלהיות בן זוג טוב ולמה זה לחזור לטיפול זה הדבר הכי טוב אבל גם הכי קשה.