I avui farem un altre programa dedicat a les produccions independents, de gent d’aquí, i d’allà. I sí perquè podrem escoltar un disc que tot just acaba de sortir el 12 de juny, i aquest és el de la formació ubicada a Lille i liderada pel pianista Luis Galceran, formació anomenada Hasard Noir i disc «l’Adversaire». Seguirem amb el darrer treball del saxofonista Jose Luis Santacruz i disc «Nostalgic Evolution» per acabar amb una formació a tot Jazz Rock ubicada al País Basc, Donosti, anomenada Dinbi Danba i disc «lasai, presarik gabe» i avui amb un micro conte de Carme de la Fuente.