El Còmic Barcelona ha celebrat el cap de setmana del 31 de març al 2 d’abril la seva 41a edició, de nou amb un gran èxit de públic (110 MIL visitants) malgrat la polèmica per cobrar per primer cop els nens. Nosaltres hi vam poder ser i us en farem una extensa crònica amb les declaracions d’alguns dels premiats d’aquesta edició, com l’Elisabeth Karin de ‘Comiendo con miedo’ o Pep Domingo, autor de ‘Transitorios’.
Més enllà del Còmic Barcelona, també entrevistem en Josep Rodríguez per parlar de ‘Mentre el cel no ens reclami’, la continuació de l’aclamat ‘Mentre durin les espelmes’. I precisament de la mà d’aquest autor, juntament amb l’Alister Mairon i en Pere Perramon, reflexionarem sobre la presència del col·lectiu LGTBIQ+ en el fantàstic, partint d’una xerrada de La Insòlita.