Co retraso (sempre hai excusa) ven ben fresquiño o último de Davide e Carlos. Toca falar de folgas, filmes e galeguidade. Para a degustación de as tuas orellas! como sempre ollo a REGA-UK e podgalego
Co retraso (sempre hai excusa) ven ben fresquiño o último de Davide e Carlos. Toca falar de folgas, filmes e galeguidade. Para a degustación de as tuas orellas! como sempre ollo a REGA-UK e podgalego