
Sign up to save your podcasts
Or


Vi har fått artisten Ramón i studio og dette må jo være den koseligste praten vi har hatt<3 Vi snakker om filmer som har formet han, filmer han har vært med i selv (!) og du skal ikke se bort ifra at det blir litt temperatur i samtalen også, hihi. Kos deg!
By Nordisk Film KinoVi har fått artisten Ramón i studio og dette må jo være den koseligste praten vi har hatt<3 Vi snakker om filmer som har formet han, filmer han har vært med i selv (!) og du skal ikke se bort ifra at det blir litt temperatur i samtalen også, hihi. Kos deg!