Fikk vondt av Joachim i dag - men sånn går no dagan.
Innom dilemmaer, bunn 4 og o’boy. Men det er det ingen som bryr seg om. Det folk bryr seg om er klær, mote og kjendiser. Dette er temaer vi sitter med mye kunnskap om. Neste episode kan vi kanskje snakke litt om det. Skal ta det opp på styremøte med Equinor nå til helga. Blir staselig. Hotell og spa på statens regning. Let’s go. Olje er jo bare saus uansett.
Vi har aldri prata så mye feil som vi gjorde i dag. Ukjente nivåer.
I studio: Andreas og Joachim (pga. haterne)
Produsent: Sofie Larsen Nesdal (pga. haterne)