Yeni anneler genellikle çözümü kendilerinde arıyor.
* Daha sakin olmalıyım.
* Daha organize olmalıyım.
* Daha pozitif düşünmeliyim.
* Daha sabırlı olmalıyım.
Ama bazen sorun bunların hiçbiri değil.
Sorun; uykusuzluk, yalnızlık, sürekli bakım vermek ve hiç mola verememek.
Bir insanın günde 24 saat başka bir insanın ihtiyaçlarından sorumlu olması zaten çok zor bir şey.
Yıllar sonra dönüp baktığımda, kendime daha fazla yüklenmek yerine kendime daha fazla destek vermem gerektiğini görüyorum.
Yeni anneyseniz ve tükenmiş hissediyorsanız, belki de kendinize sormanız gereken soru şu: Gerçekten daha fazla sabıra mı ihtiyacım var, yoksa biraz desteğe ve dinlenmeye mi?
🎬 YOUTUBE
@sadevebasityasam
Benimle diğer platformlarda da buluşmak istersen ya da bu bölümü Youtube’da video olarak izlemek istersen Youtube’da “Sade ve Basit Yaşam” olarak aratabilir ya da aşağıdaki linke tıklayabilirsin” ✨
https://youtube.com/channel/UCobdjCVVhMesqha_viAqCJw
📷 INSTAGRAM
@sadevebasityasam
Günlük paylaşımlar, ilham ve sade yaşam içerikleri 🤍
https://www.instagram.com/sadevebasityasam/
📮 İLETİŞİM
e-mail: [email protected]