El Ple ordinari de febrer de l’Ajuntament de Santpedor, reunit dimarts a la Capella de Sant Andreu, ha aprovat el Pla Local de Joventut per al període 2023-2027. El dictamen ha comptat amb els vots a favor d’ERC i Junts per Santpedor (JxS), l’abstenció de Progrés Municipal (PM) i Santpedor En Comú Podem (SECP) i els vots en contra de la CUP.
Es tracta d’una diagnosi per conèixer i analitzar la realitat del jovent del municipi i estructurar un seguit de polítiques efectives i accions en matèria de joventut per portar a terme a nivell municipal els propers quatre anys amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida dels joves del municipi. En aquest programa parlarem d'aquest i de tots els altres dictamens del ple juntament amb el regidors.