Som una enorme minoria i respirem com podem dins del nostre propi microcosmos sonor i ambiental. Sort de la condició outsider!
Amb aquestes credencials circulem per llocs petits, experiències portatils,col·leccionisme militant, punxamenta desfermada.
Som gent de bar, gent de terrassa, gent d'estudi i de carrer.
El nostre programa aporta el valor de la cosa menor.
La nostra eufòria és setmanal i no depèn de la majoria.