Utgangspunktet for denne episoden er to innlegg i SiD i Aftenposten. Du finner dem her:
https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/Jxw0w6/tilleggspoeng-for-realfag-er-urettferdig?fbclid=IwAR0-fZOcfG56A8FFRTYRToQuCt5UcWVwc3WL3kmhqUrkjuqU_-3w_t8LSMQ
https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/pWEae1/medisinstudiet-i-norge-er-et-naaloeye-men-faar-vi-egentlig-de-beste-lege